Saturday, October 23, 2010

hari yang hebat

hahaha today aku ingin menceritakan tentang kesah kehidupan aku pada hari ini, hari ni adalah hari last claz di kolej ku untuk semester-4 ni, mggu dpan da final, haha rasa sgt2lah kejap masa ni berlalu di muka bumi yang tuhan ciptakan ini, pagi mcm biasa lah, pergi clas, tghari balik, konon plan petang nk pegi potong rambut dengan j.o lah, last2 hujan, pe lagi, leburlah smpi ke mgrib, then xpa, siap2 nk pg tesco nk bli brg2 keperluan lah, pegi bli brg bkn bnyk pun, tp biasalah, nk bli satu brg mesti nk banding2kan dengan produk yg lain, tu yg jadi lame.hahaha, balik lpak plak polo sembang dgan daud ngan jo ntah ape2 ntah, sdar xsdar jam kt tangan da tnjuk pkul 3.30am, lalu kami pun mula beransur pulang ke rumah.mase aku da smpi kt ruma, egt saje lah nak dga suara siDia, so time tgh kal tuh,aku lpak lah kt veranda, tgh2 borak aku bleh trnampak meteor yang amatlah besar, buat pertama kalinya dalam sejarah hidup aku ternampak depan mata aku sebuah meteor yang jatuh dari langit, wallahuallam, mgkin aku tersilap pandang atau pun hanyalah khayalan semata-mata, tp for sure aku mmg nampak jelas dengan pancaindera mataku ini, haha agak terkejut and teruja beb first time nmpk plak, kt ipoh plak tuh, hahahaha! plik kn? tp itu lah ape yg aku nmpk, its up to you lah samada korang nk percya tau x. =) k c you next time bebeh! daa.


No comments:

Post a Comment